طراحی وبسایت در سال 2021 چگونه خواهد شد؟

ک مشاور SEO (بهینه سازی موتور جستجو) در SEM و نویسنده کتاب SEO (سئو) است ، وبلاگی با کتاب الکترونیکی پیوست. آرون 28 ساله است و در اوکلند ، کالیفرنیا زندگی می کند. در این مرور ، او نگاهی به بازار سئو در ایالات متحده می اندازد.

ادغام صنعت SEO

در چند سال گذشته Media تبلیغات متن پیوندی را خریداری کرد ، وب طلای وب را خریداری کرد ، و را خریداری کرد. صاحب یک شرکت بازاریابی موتور جستجو است که با نام همراه است. امسال مایکروسافت را خریداری کرد و گوگل را نیز خریداری کرد. صنعت بازاریابی موتور جستجو در حال تحکیم است و برخی از ها مستقیماً توسط موتورهای جستجو خریداری می شوند. در موارد دیگر ، بسیاری از ابزارهای مرتبط با حوزه SEO / SEM توسط بی فایده رها می شوند

موتورهای جستجو ابزارهای رقیب رایگان ارائه می دهند (مانند Google Analytics)
موتورهای جستجوگر در بازارها مبهم هستند (نمرات با کیفیت تبلیغات و مناقصه های نابینا باعث می شود که نرم افزار شکاف مناقصه عملاً بی فایده باشد و امتیاز صفحه در نوار ابزار نسبتاً بی معنی است با توجه به اینکه ممکن است برخی ویرایش شوند و PageRank فقط 3 بار در هر 3 ماه به روز می شود)
موتورهای جستجوگر ویژگیهایی را به پروفایلهای مدیر وب اضافه می کنند (مانند رتبه بندی آمار در Google Webmaster Central)
بهبودهای الگوریتم مربوطه که باعث می شود به جای تلاش برای فریب موتورهای جستجو ، رتبه بندی با داشتن یک مقام قانونی مجاز شود

seo

چرا آژانسهای تبلیغاتی سئو را دریافت نمی کنند

برخی از شرکتهای بزرگ سئو وجود دارند که توسط آژانس های تبلیغاتی یا سایر مجامع رسانه ای خریداری شده اند ، اما هنوز بسیاری از آژانس های تبلیغاتی جستجو نمی کنند. این ترس وجود دارد که اگر همه چیز ردیابی و آزمایش شود که بسیاری از آژانس های تبلیغاتی ممکن است برخی از ارتباطات خود را از دست دهند ، به خصوص که بسیاری از آژانس های تبلیغاتی درصدی از هزینه تبلیغات را به آنها اختصاص می دهند ، و از خرید تخفیف های بزرگ برای مشتریان خود تخفیف می گیرند. آنها علاقه کمی به آزمایش دقیق دارند که ممکن است ضمن کاهش بودجه تبلیغ ، ROI را افزایش دهد.
مقایسه نتایج جستجوی بین المللی Google با نتایج جستجوی ایالات متحده

"من فهمیدم که در خارج از ایالات متحده ، امتیاز قدرت جهانی پیوند دامنه (آنطور که توسط PageRank تخمین زده می شود) به اندازه آمریکا مهم نیست."

من به تازگی با یک زن و شوهر دوست در ونکوور ملاقات کردم و یک ماه بعد با شگفت انگیزترین زن جهان در فیلیپین ازدواج کردم (مدتی بعد از خرید کتاب الکترونیکی من ملاقات کردیم ، بنابراین بدون وبلاگ نویسی من یک فرد تنها خواهم بود). در حالی که خارج از ایالات متحده بودم ، یکی از سرگرمی های مورد علاقه من جستجو در Google بود تا ببیند نتایج جستجو با آنچه در داخل ایالات متحده است متفاوت است. من فهمیدم که در خارج از ایالات متحده ، امتیاز قدرت جهانی پیوند دامنه (آنطور که توسط PageRank تخمین زده می شود) به اندازه ایالات متحده مهم نیست. درعوض ، سایتهای کوچکتر که توانستند در رتبه های 20 یا 30 برتر ایالات متحده قرار بگیرند ، تمایل به رتبه بهتری در برخی از بازارهای خارجی دارند ، در حالی که سایت های دارای قدرت بالا دارای برخی از رتبه های خود در بازارهای خارجی پایین تر بودند. همچنین به نظر می رسد دامنه های منطبق دقیق (Orlando SEO برای جستجوی کتاب جستجوگرها) کمی بیشتر از ربطی در بازارهای خارجی به دست آورد ، به خصوص اگر دامنه به یک پسوند محلی ختم شود یا در محلی میزبانی شود

مقیاس جستجوگرها مقیاس نیست

رتبه بندی / Keyword یکی از بزرگترین شرکتهای جستجوگرها (شاید تنها بزرگترین شرکت SEO) بود ، اما آنها در ژانویه 2007 فروشگاه را بستند. مربی من ، که با نام مستعار NFFC می رود ، معتقد است که خدمات سئو مقیاس نمی کند. من تمایل دارم که موافقم ، و معتقدم که تنها مدلهای مقیاس پذیر تجاری SEO ، مدلهایی هستند که در نهایت فروش محصول به نظر می رسد که یک سرویس هستند ، در حالی که نیازهای خدمات واقعی مشتری را به حداقل می رسانند. کتاب SEO من احتمالاً نمونه خوبی از آن است (هرچند که فضای زیادی برای پیشرفت دارد) ، بنابراین ابزارهای تحقیق بر روی کلید واژه اشتراکی ، مشاغل فروش تبلیغات تبلیغاتی ، سایر شبکه های تبلیغاتی و مجموعه کنفرانسها و سایتهای عضویت مبتنی بر اشتراک هستند. .
رشد سئو در خانه

هرچه جستجو پیچیده تر می شود ، ارائه خدمات کم ارزش فله به طیف گسترده ای از مشتریان سخت تر می شود ، بیشتر به این دلیل که جستجو بیشتر در مورد بازتاب روابط اجتماعی آنلاین و آفلاین است. با توجه به این امر ، بسیاری از شرکتهای بزرگ که به سئو اعتقاد دارند ، تیم های سئو خانگی دارند. حتی یک موتور جستجو به من به عنوان یک سئو در منزل کار کرده است که برای آموزش تیم Orlando SEO خود و بهینه سازی پورتال خود کار می کند. اما آنها به من كمتر از آنچه كه خودم مشغول كار هستند ، پیشنهاد كردند ، بنابراین هیچ دلیلی برای هیجان زده شدن ، پوشیدن كت و شلوار و جابجایی من وجود ندارد.

برخی از تبلیغ کنندگان جستجو بزرگتر و رهبران قابل اعتماد بازار دارای ترتیب های ویژه ای با موتورهای جستجو هستند که به آنها کمک می کند تا SEO و چگونگی بهینه سازی وب سایت های خود را بهتر درک کنند. این روابط به ندرت (هر زمان) مورد بحث علنی قرار می گیرد زیرا به نفع هر دو طرف برای صحبت در مورد آنها نیست.
بهترین سئو های جهان چه کسانی هستند؟

بهترین نتایج Google برای جستجوی "بهینه سازی موتور جستجو"

تا آنجا که دانش از جنبه های فنی سئو می رود ، تعداد کمی از افراد می توانند با گرگ بوسر یا دیوید نایلور مطابقت داشته باشند. اما بیشتر افرادی که در هر نقطه ای در آن سطح قرار دارند ، در مورد موفقیت خود ساکت هستند. م

هر یک از بهترین SEO ها بجای داخل بنگاه های بزرگ به طور مستقل کار می کنند ، و برخی از بازیکنان بزرگ در زمینه جستجوگرها تجارت سنتی را در اطراف آن مهارت اصلی قرار داده و از آن برای پیشبرد مشاغل خود استفاده می کنند. بسیاری از بازاریاب های وابسته و ناشران وب سایت هستند که شما هرگز از آنها نشنیده اید ، به همان میزان که بیشتر افراد در یک سال یک روز انجام می دهند. متأسفانه حداقل یکی از آنها نیستم. ؛)

برخی از افراد با نام تجاری و افراد تبلیغاتی نیز به جستجوگرها دامن زده اند. اسکات اسمیت ، شریک زندگی من در Orlando SEO SEM ، قبل از ورود به بازاریابی جستجو ، 20 سال در یک آژانس تبلیغاتی کار کرد. همچنان که جستجو برای به دست آوردن اقتدار ادامه می یابد و اهمیت آن بهبود می یابد ، SEO با مارک ، روابط عمومی و روابط اجتماعی در هم تنیده می شود. به زودی SEO به عنوان زیرمجموعه ای از زمینه بازاریابی به جای چیزی که بر روی وب سایت خود قرار می دهید ، مشاهده می شود.
بهترین همایش ها

در حال حاضر بهترین کنفرانس ها در زمینه SEO می توان به وبمستر وب برت Tabke وبورد پوبکون و نمایشگاه بازاریابی جستجوی دنی سولیوان اشاره کرد. استراتژی های موتور جستجوگر رسانه ای سالها پیشرو بودند ، اما با از دست دادن دنی سالیوان یک تکه بزرگ از حرکت و اهمیت خود را از دست دادند.

چند کنفرانس کوچکتر مانند کلاس سئو ، روزهای سئو و روزنامه های Elite Retreat ظاهر شده اند ، اما با توجه به اقتصادی بودن برگزاری کنفرانس ها کار سختی است که بتوان این نوع کارها را به اندازه کافی سودآور برای پیگیری کرد مگر اینکه مقیاس بگیرید یا فقط از کنفرانس ها استفاده می کنید. مکانیسم تولید سرب.
دعوا مشترک در زمینه سئو

تا آنجا که SEO می رود ، احتمالاً برخی رقابت ها وجود دارد که من کاملاً از آن آگاه نیستم ، اما بیشتر آنها که کاملاً عمومی هستند ، به جای مشاغل سئو که سعی در ضرب و شتم یکدیگر دارند ، نیاز به توجه در یک بازار رقابتی دارند. یک پایه چند مورد متداول که بارها و بارها بوجود می آیند عبارتند از:

شرکت های PPC (پرداخت هر کلیک) که سعی می کنند بنگاه های SEO را بی ربط جلوه دهند
شرکت های سئو که سعی می کنند بنگاه های PPC را بی ربط جلوه دهند
خود SEO اعلام شده کلاه سفید که سعی دارد آن را مانند همه افراد موجود در زمینه سئو (به جز آنها) صدا کند ، یک اسپمسر کلاه سیاه غیر اخلاقی است
موتورهای جستجوگر سعی در سرقت مشتریهای بزرگ SEM از شرکتهای SEM دارند (این اتفاق اغلب رخ می دهد)
موتورهای جستجوگر که سعی می کنند SEO را با اسپم برابر کنند
دو طبقه از اهمیت در ویرایش دستی
شخصیتهای وب که SEO را به عنوان دزدگیر مشاهده می کنند

شرکتهای PPC در مقابل شرکتهای SEO

افرادی که از نظر SEO یا Orlando SEO خوب هستند ، معمولاً از ترکیب هر دو استفاده می کنند. از تبلیغات PPC می توان برای افزایش ذهنیت و آگاهی ، آزمایش مقدار کلمات کلیدی و ارسال ترافیک به مطالب مرتبط با ارزش به عنوان یک روش ساخت لینک استفاده کرد. ایجاد یک حضور سئو ارگانیک ، یک جریان ارزان از ترافیک نسبتاً پایدار را فراهم می کند ، به خصوص اگر مجموعه متنوعی از پیوندهای ورودی و فروشگاه بزرگی از مطالب منحصر به فرد دست ساز را داشته باشید. ایجاد یک کمپین SEO قوی می تواند به دلیل بهبود قرار گرفتن در معرض سایت ، آگاهی از برند ، جستجوهای مرتبط با برند و اعتماد کاربران به سایت ، باعث افزایش نمرات کیفیت تبلیغات شود. انجام هر دو PPC و SEO به انعطاف پذیری بیشتری نسبت به تجارت خود می بخشد.

اگر تقاضا بیش از عرضه باشد ، تبلیغات Orlando SEO متوقف می شود یا پیشنهادها برای کاهش در معرض بازار کاهش می یابد. اگر قیمت PPC به طور موقت خیلی زیاد شود ، بازاریاب می تواند آنها را خاموش یا پایین آورد و بیشتر به ترافیک ارگانیک اعتماد کند. اگر رتبه های ارگانیک کاهش یابد یا قیمت PPC کم شود و حاشیه ها گسترده تر شوند ، می توانید تا زمانی که عرضه یک عامل محدود کننده باشد ، بودجه بازاریابی PPC افزایش یابد.
سئو کلاه سفید

"هنگامی که من در زمینه جستجوگرها شروع به کار کردم ، ناخواسته اسپم نبودم ... بسیاری از بهترین سئوها تکنیک آگونیستیک هستند و مایل به انجام هر کاری هستند که برای دستیابی به سطح خوب در تحمل ریسک مورد نظر انجام دهند."

هنگامی که من در زمینه سئو کار خود را شروع کردم ، spammer از ضرورت بودم. از من خواسته نمی شد که اگر این مقاله را خوب نشناسم ، این مقاله را بنویسم ، و هرگز یادگرفتم بدون اینکه کمی بازاریابی فشار را انجام دهم به خوبی شناخته می شدم. اما با استقرار مارک ها ، استفاده از ترس به راحتی از زاویه بازاریابی آسان است و ادعا می کند که خود در مقایسه با رقابت چقدر تمیز است. حقیقت این است که همه SEO ها در یک مقطع زمانی نسبت به این زمینه ناآگاه بودند. با یادگیری و به دست آوردن تجربه ، ما از کار با ریسک بالا به سمت تکنیکهای خطر پایین تر حرکت می کنیم.
بسیاری از بهترین سئوها تکنیکی آگونیستیک هستند و مایل به انجام هر کاری که لازم باشد در تحمل ریسک مورد نظر انجام می دهند. هنگامی که برای یک شرکت بزرگ با بودجه تبلیغاتی بزرگ کار می کنید ، آنها دارای آگاهی از برند هستند و از لینک سهام استفاده می کنند که رتبه بندی آن نوع سایت را آسان تر از رتبه بندی یک سایت وابسته نازک می کند که ممکن است به تکنیک های تهاجمی تری نیاز داشته باشد.

SEO = هرزنامه

اگر صفحه رسمی Google را در مورد جستجوگرها بخوانید ، خواهید دید که آنها زمینه را با برخی اظهارات زشت ، مانند

"اگر احساس می کنید که به طریقی توسط یک سئو فریب خورده اید ، ممکن است بخواهید آن را گزارش کنید.

 

"برای امنیت خود شما ، باید بر تضمین کامل و بدون قید و شرط برگشت پول پافشاری کنید."

با این حال اگر من به شما بگویم که انتظار دارید تضمین کامل و بدون قید و شرط برگشت پول را داشته باشید

یعنی اگر هزینه تبلیغات AdWords شما سود کسب نکند ، Google به شما می گوید من یک جبهه هستم. آنها به طور گسترده سعی کرده اند که زمینه جستجوگرها را به عنوان زیرمجموعه هرزنامه ها رد کنند ، اما همانطور که وبلاگ نویسان درباره سئو بیشتر صحبت کرده اند ، بیشتر به جریان اصلی تبدیل شده است. با توجه به این ، Google بیشتر تلاش می کند تا بر بحث در این زمینه مسلط شود ، و برخی از علائم رایج اعتماد را مبهم کند (به روزرسانی های صفحه آرامی ، حذف برچسب نتایج تکمیلی و غیره). تصادفی نیست که Google حدود 6 ماه هیچ به روزرسانی PageRank را انجام نداد ، سپس یکی را درست در همان زمان انجام داد که آنها برای پیوندهایی از سایتهایی که لینک ها را می فروشند ، نمرات PageRank را ویرایش می کردند. FUD یک مؤلفه اصلی برای تقویت ارتباط است.
دو طبقه ویرایش دستی

وی گفت: "شخصاً و از طریق ایمیل مت كتس بسیار دوست داشتنی است ، اما شغل وی به او احتیاج دارد كه گاه به گاه ریاكار باشد."

به شخصه و از طریق ایمیل ، مت کاتس یک فرد بسیار دوست داشتنی است ، اما شغل وی به او نیاز دارد که گاه به گاه ریاکارانه باشد. گوگل مفهوم انصاف را تحت فشار قرار می دهد ، اما به محض اینکه آنها سودمندی مالی وب سایت ها را در دست و قضاوت یک فرد مجزا قرار می دهند که انصاف در سطل زباله انداخته می شود.

[بروزرسانی: در یادداشت مربوطه ، به عنوان ویرایشگر ، به صورت گذشته نگر می خواهم که این پست را کمی متفاوت کرده باشم. من دوباره از نظرات آرون استقبال می کنم زیرا فکر می کنم او بینش بسیار خوبی نسبت به صحنه سئو ایالات متحده دارد ، اما من به عنوان ویراستار فکر می کنم کار من این بود که بخواهم یک یا دو جمله را که اکنون فکر می کنم خیلی شخصی باشد ، بازسازی کند. برجسته چنین جملات). حدس بزنم که هنوز در حال ویرایش پست های مهمان هستم ، زیرا امیدوارم صداهای مختلف وبلاگ نویسی مختلفی را به Google SEO بدست آورم. -فیلیپ]

برخی از شرکت های بزرگ در حال خرید رقابت خود هستند تا تقریباً تمام صفحه اول نتایج جستجو را در اختیار داشته باشند ، برخی دیگر از تعداد زیادی زیر دامنه استفاده می کنند ، اما با این وجود هر دو از دست مهندسین جستجو ناکام مانده اند. حتی وقتی یک شرکت بزرگ رونق می گیرد ، آنها طی چند روز دوباره رتبه می گیرند.

به عنوان مقایسه ، چند سال پیش یک سایت قدیمی خریداری کردم که حدود 500 لینک ورودی داشته باشد. در طی یک سال و نیم حدود 50،000 دلار برای بازاریابی و توسعه محتوا هزینه کردم. من بیش از 12،000 پیوند ورودی ارگانیک به سایت ایجاد کردم ، بنابراین مشخصات لینک من حداقل 95٪ ارگانیک ، تمیز و دست ساخته شده با استفاده از آراء سرمقاله ساخته شده است.

پس از ایجاد نمایه سایت ، تصمیم گرفتم که با استفاده از یک نام دامنه قوی تر ، سایت را دوباره ترجیح دهیم. من 301 سایت را به یک دامنه جدید هدایت کردم (همان طراحی ، همان محتوا ، همان موضوع) و سپس در مورد چگونگی ارجاع مجدد یک سایت بلاگ کردم. اندکی پس از نوشتن آن پست وبلاگ ، یک مهندس گوگل وبلاگ من را خواند و کلیه حقوق صاحبان لینک من را کشت. نکته بعدی که من یک سایت اسپم SEO را می شناسم که تمام محتوای من را به سرقت برده است رتبه بندی می کند که سایت من باید کجا باشد. به رغم تماس الکترونیکی با مهندسین جستجوی گوگل ، و توضیح اینکه من اکثر پیوندها را بصورت ارگانیک ساخته ام ، آنها کمی اهمیتی ندادند. من یک سئو هستم بنابراین من کلاهبردار هستم ، و آن سایت باید بمیرد زیرا مال من است.

سایت مورد نظر از کیفیت بالایی برخوردار بود که سازمان هایی مانند گارد ساحلی ایالات متحده و سفارت ایالات متحده به پیوندهای ارسالی ارگانیک رایگان به سایت دادند. کیفیت محتوا مسئله ای نبود. ارتباط من با سایت همان چیزی است که آن را کشته است. چگونه می توانید در بازارهای رقابتی رقابت کنید ، جایی که رقابت لینکهایی را خریداری می کند که نمی توانید آنها را خریداری کنید ، هنگامی که ایده های بازاریابی شما را کلون می کنند ، نخستین مزیت را به دست می آورد و مجموعه دیگری از رقبا محتوای شما را سرقت می کنند ، در حالی که Google دست به ویرایش لینکهای ارگانیک SEO شما می زند. ؟ شما نمی توانید ، مگر اینکه هویت خود را زیر پا Orlando بگذارید.
http://www.aviationwebdesign.net Get in Touch with Orlando SEO Services

مت كوتس SEO (سمت چپ) رئيس تيم وب اسپم گوگل با هارون در يك كنفرانس 2006.

برای منصفانه بودن با تیم Google ، آنها فقط انسانی هستند و اگر مجبور شدم به اسپم در کل روز نگاه کنم احتمالاً عصبانی می شوم و چند تماس بد هم می زنم.

آن رویداد تاسف آور بود ، اما به من چیزهای زیادی آموخت که چرا احمقانه است که به گوگل اعتماد کنیم ، و چرا هیچ SEO ای دیگر نباید به خود اجازه دهد این کار را انجام دهند.
شخصیتهای وب که با SEO تماس می گیرند

شخصی که به تازگی یک محصول جستجو شده نورد انسان را راه اندازی کرده است ، از "SEOs" استفاده کرده و از زاویه روابط عمومی خود برای ارتقاء مدل تجاری خود استفاده می کند. جستجوگرها آسان است زیرا گوگل بسیار مؤثر است و بسیار سخت کار کرده است تا بتواند SEO را با اسپم درآید ، و تقریباً همه مجبور شده اند با نتایج جستجوی نامربوط یا اسپم های ایمیل ارتباط برقرار کنند.

راه حل جهل ، آموزش است ، اما بسیاری از افرادی که SEO را در یک نور منفی نقاشی می کنند ، این کار را با قصد ضعیف انجام می دهند. هرچه افراد بیشتری درباره سئو صحبت می کنند و افراد بیشتری ارزش جستجو را می فهمند ، احتمالاً نظرات "SEO ها گله مند هستند" توسط صدای عقلانی که به واقعیت واقعیت دارند غرق می شوند ، و وب مسترها متوجه می شوند که چه کسی از اطلاعات نادرست در هسته کمپین بازاریابی خود استفاده می کند. .

چهار شرکت جستجوی جهانی بزرگ وجود دارد - Google ، Yahoo ، MSN و Ask. من به عنوان مدیر سئو در یک موتور جستجو به من پیشنهاد شده است. به من گفته شد كه كتاب من از خواندن توسط رهبر تیم مربوطه در موتور جستجوی دیگری الزامی است (كه هنوز با توجه به چقدر تازه بودن من را شگفت زده می كند.

برای جستجو و چقدر زمینه پیچیده است). من با مدیر سئو دوست دارم که در موتور جستجوگر اصلی دیگری کار می کند. و حتی گوگل گرفتار رنج بود. اگر همه آنها SEO را انجام دهند ، منطقی نیست که آنها به شما بگویند همین کار را انجام دهید به نوعی غیر اخلاقی است.
رویدادهای اخیر SEO

برخی از بزرگترین داستانهای بازاریابی جستجو سال گذشته هستند

Google از YouTube خرید کرده و جستجوی جهانی را حذف کرده است که عمودهای مختلف جستجوی را در نتایج جستجوی ارگانیک ادغام می کند
تمایل Google برای دستیابی به ویرایش سایتها ، ویرایش دستی امتیازات PageRank و حرکت به سمت ترساندن مردم از خرید یا فروش پیوندها
تغییر در نمره کیفیت گوگل AdWords که باعث شده گران شدن بازار برخی از مدلهای تجاری یا وب سایتها ، آن را به طور غیرقانونی گران کند
Google برچسب نتایج تکمیلی را از نتایج جستجوی خود حذف می کند

بیشتر بحث های سئو توسط Google حاکم است زیرا آنها بزرگترین جریان ترافیکی را دارند. احتمالاً سالها آینده به این روش باقی خواهد ماند مگر اینکه کاری انجام دهند که باعث بروز واکنشهای جدی در بین وب مسترها ، کاهش اعتماد کاربر یا تنظیم دولت از نوعی باشد.

نوشته شده توسط مدیر | رپورتاژ آگهی
| next page | next page